Saturday, July 31, 2010

Viimane juulikuu p2ev 2010 ja viimane p2ev Texases...




T2na oli maru vahva. Pam & Chris ja Reyna & Tavo s6brunesid sekundi pealt. Mul oli vahepeal omajagu tegemist, et nende naljadele pihta saada. Yks puhas Texaslane, yks armsa prantsuse aktsendiga, Pam Montanast, Tavol ei teagi mis aktsent, r22gib ju puhtalt eesti, prantsuse ja inglise keelt ja saksa ka veel otsa vajadusel.. S6itsime Kingwoodist v2lja north-east suunas, t2iesti vastupidi kui tavaliselt. Livinglake j2rve poole, seal Tavol ja Reynal j2rvemaja. J2rv suuruselt 3 Texases. Tee peal l6unatasime t6elises Texase BBQ-s. Oeh, ma ei kurda, toit viis keele alla! Peale suitsuribi s6ime t2idetud kartulit, mis siin nii suured kui me kaalikad! Ainult endal on tunne nagu oleks j6uluhani, aga nii ennegi ringireisides juhtunud. 

Yhiseks jutuajamiseks j2gus teemasid kyllaga, uskumatu, kuidas elu meid kokku viis, t2iesti v66rad inimesed ja nyyd tunne nagu oleks ekstra komplekti vanemaid ja vanavanemaid saanud! Olen ikka 6nnelik laps! Ja kui palju yhist meil k6igil on :) Pami ja Chrissi ja Stormit j22n t2iega taga igatsema, samuti Dannyt. R22kisin taga t2na telefonis ka, kuradi hea naljatilk ikka ja nii k6vasti t66d rygav noormees, naistki ei leia selle p2rast :D Ja siiani ajab naerma, kui Chris autos muigas, et Danny lapsest saati arvanud,et tema on majas isa :D mitte Chris :D Jutt jummala 6ige, kiusab ainult Chrissi ja tahab Pammi t2is joota :D Eriti hea oli, kui kaarte 4kesi m2ngisime, kui ma millalgi varem t66lt koju hiilisin. Danny, Chris, Danny s6ber Jake ja mina. T2iesti uus strateegim2ng oli minu jaoks ja neil andis seda seletada, sest ma ei teadnud,kuidas inglise keeles poti ja ristigi oli :D Ja kokkuv6ttes Chrissiga kyll paaris olles m2ngisin nii h2sti,et Danny arvas,et ma ainult teesklesin,et polnud sellest m2ngust kuulnud ja samal ajal pani ta s6ber paar head 2mbrit maha (mis ta siis tegi,kui mulle reegleid seletati???)

6htul k2isime Pammiga veel ujumas ka, oi kui m6nna oli, saime ainult 15 min, kuna arvatava 21 asemel pandi 20 bassu kinni. Homme oleme targemad ja l2hme varem kohale. Ujumise asemel pidin t2na Kristinega peole minema, aga loobusin p2rast 6h ringis6itu ja telefoni teel polnud ta peo toimumise kohta kindel enam ja asukoht oli ka oma tunni jagu Kingwoodist v2ljas... 


Pildil veel m6nusad 3rattalised, m66dusime tehasest. Ja suur revolver on suitsuahi liha jaoks, kas pole mitte originaalne! Ja v2ljas oli t2na niii "m6nnalt" soe! Hakkan seda igatsema (kui t66d ei pea selle kuumaga 13h v2ljas tegema,siis ju m6nna!) Olks, homme viimane p2ev ja 6htul lennuki peale... Uuh. Kurb. aga pyyan lohutada end sellega,et tee peale j22b NY ja Margoti meheke teeb mulle kiirringk2iku seal ja Stockis saan ka terve p2ev kohvri otsas ringi lasta...ja kodus ju pere ja s6brad ootamas :)))


No comments:

Post a Comment