Thursday, July 29, 2010

Kui kurbus poeb p6ue...


Mida l2hemale lahkumine, seda raskemaks l2heb ja siin olla ju ainult veel loetud p2evad.. Varem m6tlesin,et usa meeldib kyll ja Texases nii s6bralikud inimesed, aga siia kolida ikka ei tahaks, siis nyyd kohanud mitut h2sti kohanenud eestlast Kingwoodis ja ringi s6ites ja m2eldes, et kas ja millal siia veel satun, tunnen kui kodusena ma siin end juba tunnen. Nagu oleks siin hoopis 2 a elanud juba, mitte ainult 2 kuud. Sellist rohelust ja elu metsa sees annab otsida. Ja see kummus on tegelikult lahe (  kui 13h raamatuid demoma ei pea). M6tlesin t2na oma farmeri p2evitust tiba leevendada ja viskasin maja taga terrassile korra p2evikatega k6huli, samal ajal postkaarte kribades..15 min oli lagi! Kuna siis hakkasin s6na otseses m6ttes 2ra sulama, endal nii palav polnudki, aga kaarte nii kirjutada ei saa, kui igalt poolt ojadena vett voolas. 15 min oli max ka, randid missugused!
Hommikul k2isin Tavoga spordiklubis, ta l2ks j6usaali ja ma ujuma. Bassein ei andnud kyll 25m v2lja, aga m6nna oli oma meelis spordialaga tegeleda. Ujusin seal edasi-tagasi jutti 40 min ja tundsin, kui h2sti see k2elihastele m6jub. Ujusin pea r66msalt pinnal oma konna ja l6pus m6tlesin paar korda freestyle ka teha, polnud hea m6te, sinna mu uued l22tsed j2idki. Aga savi see, pidid olema n6nda head, et v6ivad 66p2ev l2bi kogu aeg silmas olla, mul aga panid p2evalgi silmad kratsima. Spordiklubi oli suur ja v2gev ja hinnad poole odavamad, kui meil Tallinnas- Y.M.C.A on klubi nimi :D Homme l2hme j2lle :)
Hiljem saime kokku veel yhe eesti neiuga- Jaanika Paidest. Tuli kunagi au pair-na ussa ja nii ta j2igi, nyyd abielus aircraft controlleriga ja k6va usa aktsent juures :D Muidu blond nagu mina, tundsime yksteist raamatukogus ruttu 2ra. 
         Tutvustasin Tavo Pammile ja panime laup2evaks plaani paika. Ikkagi mu viimane p2ev p6him6tteliselt siin.  Ja suundusime kinno. Ei teadnudki, et siin cinema asemel theater 6eldakse. "Salt"- hmm, mulle pole kunagi millegi p2rast Jolie meeldinud, v2ga eriline n2olapp, aga nii kolekondine, nagu mingi narkos6ltlane. Ta n2itlemise vastu pole midagi, aga Jen on nii nummi ja ei saa ju 2 korraga meeldida :D Film oli muidu ok, va algus, kus 25 min aeti teda taga ilma p6hjuseta, ainult sp, et ta p6genes, FBI polnud kindel miks ta p6geneb ja sp ajasid taga :D Ja l6pp oli ka m6ttetu, ses m6ttes, et Salti elul polnud enam m6tet mu meelest ja sp ka taaskordsel p6genimisel. Muidu oli vahepealne p2ris ok ja mulle pakub alati nalja, et usa filmides on paha tegelane venelane ja huviga kuulan nende vene keelt :D
Triikisin t2na yle 2 kuu tiba juukseid, lahe, imelik, kummaline :D Mis ma muud ikka 6elda oskan.
Stormit ei lubatud 6htul v2lja, kuna siin opossumid ja need killivad koerasid kah, ajasin opossumi armadilloga sassi algul :D Aga 6ige siis selline mean (6el) loom: (ja 2rge naerge,et Stormy-t tiba raseeriti normaalse l6ikuse asemel >D)

No comments:

Post a Comment