Friday, July 30, 2010

Funky friday


Hommikul oleks t2iega sisse maganud, 6igemini polnud 2ratust endale pannud. Lubasin 10 Tavoga trennitama minna, ise vaatasin 1 ajal 66sel S6pru. Niisiis pidi Pam enne 10t koputama tulema, et mis teen, muidu 2rkan ikka iga hommik kell 8 kohvi l6hna peale..
Aga ujuda oli nii m6nna j2lle! Tegin 30 pikkust jutti konna, k2elihased olid eilsest valusad. T2na oli mingi lahe vanurite vesiaeroobika. No ikka 70+ t2did-onud. K6rvalt tundus tegelikult, et 30 min jooksul ei teinud nad yhtegi liigutust, eks pyydsid lihtsalt oma v2rviliste vahtkummjulladega pinnal pysida :D :D 
Teine pool tundi istusin v2ljas terrassil ja v6tsin k6tule p2ikest (eile ju sai selg tiba). P2rast pesu, kusjuures pesu- ja riidevahetusruumid neil ikka naljkad. Dussikabiinil l2bipaistmatu kardin ees ja ruumis,kus riidekapid, on ka sellised kardinatega boxid nagu meil valimiskabiinid. Yhes6naga, kiivalt varjates peseme selga ja vahetame riideid :D Samalajal, kui k6igil nende avalikel wc-l on uksed nii,et seest n2eb v2lja (kes teised wc j2rjekorras ootavad) ja v2ljast sisse :D :D Haahah j6le. No v6ta n2pust ameeriklaste loogikast!
Riided valimiskabiinis vahetatud, kysis samune naine,kes vanuritele vesiaeroobikat tegi (ise selline vanem naine suure k6huga), et kas ma Greeta. ? . Mul, et ooo, how do you know? Tema olla mult raamatuid tellinud :D Lahe, alles siis kui oma nime mainis, tundsin ta 2ra. V2gev, ma tunnen ikka nii t2htsaid tegelasi Kingwoodis- ooperilauljatest aeroobikatreeneriteni. 
P2rast trenni pidin Pamiga l6unale minema. Seafood k6las p2rast ujumist h2sti ;P Algatuseks h2sti vyrtsikas supp krabide ja krevettidega ja p2rast suur roheline salat (apelsin, basiilik ja krevetid jne) N2mma. Ja shopping. J2lle. Ise ka ei tea, mis raha ma muudkui laiaks l66n, aga no krt, ,kui k6ik on 3 korda odavam kui Eestis ja need kleidid ja pluusid ja teksad, krt need nii h2sti siin istuma ka peavad! Mu loogika alati,et ok on ilus riidetykike, l2hen proovin selga, siis hing rahul ( 88% Eestis ilus asi minu seljas   enam ilus pole ja ei istu ja hing rahul, kuna ei tahagi osta) Ja siin istuvad seljas h2sti ja nii odavad. Aiiiii
Ja 6htus66giks oli pitsa. Hmm, v2hemalt olen ma m6nus pehme kallistada, kui tagasi j6uan :D
Zane suutis hommikul oma ratta kummi tyhjemaks pumbata, kui see esialgu oli,nii siis haaras ta minu uue ratta. Unustas aga, et sel pidurid v2gagi korras. T6mbas p2rast hommikus66ki random pidurit, mis osutus esipiduriks ja t6mbas ylepea, kaart ja mapp lendas keset auto teed mitu meetrit eemale. Ja ta ise! Vaeseke. Pilt r22gib enda eest, aga mul oli valus vaadata. Ja see kuumus! Kuidas ta suudab, homme luba s 115 F, Pam ytles,et ei m2letagi,et siin kunagi nii kuum oleks olnud. Igaljuhul tegime oma pikniku plaani ka ymber, s6idame kyll j2rve 22rde 5kesi mu viimast p2eva t2histama, aga s66me Tavo ja Reyna j2rvemajas sees. Ja 6htul l2hen miskile peole Kristinega, aftekas Houstoni wakeboardingu v6istlusele. Krisitine v6tab ise v6istlusest osa ka, hoian p6ialt, aga ma liitun alles 6htul ja 66seks j22n tema juurde. N2en ta vahvat hostfamilit l6puks ja Liannet, keda n2gin 5 n2dalat tagasi..

1 comment: