Wednesday, July 28, 2010

HOUSTON ASTROS!!!


F2nnis2rk seljas liigun Houstoni poole----> BASEBALL t2na! Ei saa USAst enne 2ra, kui n2eb 2ra ka yhe korraliku pesapalli matchi!

Musud teile sinna! ;)

Minute Maid staadium on huge, muidu avatud taeva all, t2na aga kinnise katusega. Rahvast oli palju ja muidu k6ik v2gev, ma ullike oleks v6inud enne m2ngule minekut tiba sygavamat huvi m2ngureeglite vastu tunda. Nii ma seal siis j2lgisin m2ngu ja mitte muhvigi aru ei saanud, mis seis, mis toimub, veel v2hem, et millal meie meeskonna poolt kaasa elama peaks  :D :D Nii mina! M2ngisid siis Houston Astros vs Chicago Cubs.

Anyway, pere soovitaski mul m2ngu ajal statkal ringi jalutada, seal nii m6ndagi avastada. All korrusel polnud sellist suure staadiumi tunnet, kyll aga oli k6vem l2rm ja m2ngijad silmaga katsutavad. Yksi ringi uidates hakkasid aga igasugu tegelased silma peale panema ja juttu alustama. Polnud viitsimist!

Pileti hinnas oli ka piiramatu s66mine- hot dogid, nachod juustukastmega, peanutsid, popcorn, karastusjoogid.. Jooksen, mis ma jooksen siin hommikuti, aga mis sa teed, kui yks viib restosse ja host ema kokkab "uusi" lahedaid h6rgutisi (t2na n2iteks pidin maitsma ta kartulisuppi, mis oli selline pyreene ja vyrtsikas) ja pesapalli vaadates s66k suhu jalutab..

Lahe oli, kui mingitel pausidel varjatud kaamera rahvast n2itas, eriti musitamise osa, kui suurel ekraanil sind n2idati, pidid k6rval istujat musitama. Jumal t2natud, et see mulle osaks ei saanud, k6rval oli 14.a poiss :D Vaesekene!

6htul k2isime shoppamas, uurisin maci hindu, odavam t6esti. Ja Stormy k2is t2na juuksuris, nagu lammas p2rast pygamist :D V2ike ja 6nnetu ja k6ik naeravad :D :D Homme teen pilti!

2 comments:

  1. Ilusat t66p2eva algust teile, ma liigun tuttu! :))

    ReplyDelete
  2. See kiss cam oli päris lahe, nii põnev on su jutte lugeda. Sa oleks võinud sinna kauemaks isegi puhkama jääda, mitte, et me sind siia ei oota aga sul tundub seal väga tore olevat :D

    ReplyDelete